Elemek Harca ~ Első rész

Írói mentegetőzés:

Arról van szó, hogy 16 éves fejjel (túlfűtve Harry Potteres és Bűbájos boszorkányos energiákkal) arra vetemedtem, hogy írtam egy regényt. Regényt, jó vicc, de legalább törekedtem. Aztán mikor kész lett regénykének neveztem és úgy érzem, hogy most találta meg az igazi megnevezését: napló regényke. Sokszor újra javítottam és sokszor beleuntam, abbahagytam. Most megint rászántam magam, hogy a mostani fejemmel kijavítom a szarvashibákat, és megosztom az eredményt. Sem a történeten nem változtatok, se bizonyos rosszul hangzó, de nekem mégis kedves szófordulatokon. Elvégre a 16 éves énem van ebben a szövegben és nagyon sok minden, ami velem akkortájt történt. Remélem élvezhető.


Elemek harca

א

Naplóregényke

Írta Vatány Zsolt

Segítette Sütő Zsuzsa

1.

Az eget egy pillanatra vakító fény hasította kettőbe, és nagy cseppekben kezdett el esni az eső. A száraz talajon hangosan kopogtak az ezüstös cseppek. Hatalmas mennydörgés szaladt szét a négy égtáj fele, és a fák sűrű rejtekében megmozdult egy árnyék. Az árny összeolvadva az erdő sötétjével suhant a fák között. Mikor egy tisztáshoz ért megállt egy lélegzetvételnyi pillanatra és felnézett a komor égre. A bíbor vörös hajú, szakadt ruhás kislányról apró patakokban folyt le az eső. Arcán rémület tükröződött. Már régóta menekült valami elől. Valami, ami fáradság nélkül követte, ami nem volt más, mint egy…

Hirtelen a háta mögött a fák közül egy nagy szőrös test ugrott ki, felemelte koszos pofáját és beleszagolt a levegőbe: megtalálta, amit keresett. A lány megint megpróbált elszaladni, de most már a bestia nem engedte lóvá tenni magát és egy ugrással elállta az útját. A lány megtántorodott és elesett. A vadállat lassú léptekkel közeledett feléje. Jessica feltápászkodott, de abban a pillanatban valami félretaszította. A fiú egy dárdával a kezében rohant a farkasembernek, aki a meglepetéstől nem tudott védekezni: a dárda a hasába fúródott és a vadállat a földre rogyott. Tom felsegítette barátnőjét és mikor megfordultak, hogy megnézzék a tetemet, a bizarr test helyén egy ember feküdt. Közelebb mentek, hogy megnézzék ki lehet az. Leguggoltak melléje és megfordították a hasán fekvő embert. Sápadt arca tele volt véres karcolásokkal, amelyeket a telihold kísértetiesen világított meg egy felhő mögül. Hirtelen erős holdfénybe borult a tisztás és egy villogó fogú vérfarkas pofája nézett velük szembe…

–         Ááááááááááááá! – sikoltott fel Ashley.

–         Hallgasson már el!

–         Fejezze be!

–         Mit mind ordibál?

–         Nem tudná valaki kiküldeni?

Méltatlankodott a többi néző, mert már megunták, hogy Ashley minden második fogvicsorgatásnál elsikoltotta magát.

–         Légy szíves, tartsd vissza magad, mert hanem kiraknak minket innen… – kérlelte Melanie, a legjobb barátnője.

–         Jól van, na…


Egy félórával később a mozi előtt már nem volt annyira ijesztő a környezet, így hát meg is eredt Ashleynek a nyelve:

–         Nem tudom, miért kötekedtek velem az emberek, nem is sikoltoztam egyfolytában.

–         Hát nem épp egyfolytában… – finomkodott Melanie

–         Álljon meg a menet, te kinek az oldalán állsz?

–         A te oldaladon, te kis félős. – viccelődött Melanie, miközben belerúgott egy üres műanyag flakonba, amely gazdátlanul feküdt az utca közepén.

–         Nem is vagyok félős, csak olyan hirtelen történtek a dolgok, és máskülönben is ez az ”Extrem Cinema” nekem túl ”Extreme”, ha érted, amire gondolok…

És azzal elindultak hazafelé, a sötétben Hadleystown kietlen és unalmas utcáin.

–         Következőkor mehetnénk a ”Szummá”-ba. Tényleg, nézzük csak meg, mi megy a héten!

–         Én nem kóborolok most már, késő van. De te, ha elég bátornak érzed magad, mehetsz egyedül is… – kacsintott barátnőjére Melanie.

–         Ha, ha, ha…

Vélemény, hozzászólás?

