Kazenanda

Sütő Zsuzsa, más néven Kazenanda

Az imént cseresznyés teám szürcsölgetése közben eszembe jutott az egyik legjobb barátom, és arra gondoltam,  hogy megosztom veletek (az amúgy is publikus ;P) képeit. Amint a következő képeiben is látszik, gyönyörűen  megtudja ragadni a részletek, színek szépségét és közben erős hangulat világot is varázsol a képeinek.

Itt találjátok meg a teljes galériáját.

P.S.: A harmadik képen én magam vagyok😀

One response to “Kazenanda

  1. Ah, szoval ide koltoztel… egy kicsit furcsalltam, hogy a freeblogon nincs semmi, ezert gondoltam megnezem hatha reklamozod magad a DAn… es mint legtobbszor, megint jo volt a megerzesem;)

    Ugy Zsuzsa mint a kepei varazslatosak, sokoldaluak. Valoban szep kepeket csinal; remelem a bolgar tengerpartrol sok-sok lenyugozo keppel ter haza.

Vélemény, hozzászólás?

