Hannah Montana: The Movie

hannah_montana_the_movie

Comedy | Drama | Family | Music | Romance

Rendezte: Peter Chelsom

Írta: Daniel Berendsen és Michael Poryes

Zene: John Debney

Bemutató: 2009 Április 8

Hossza: 102 perc

Pár színész:

Miley Cyrus    …         Hannah Montana / Miley Stewart

Lucas Till        …         Travis Brody

Trailer:

Duma: Az ember néha rászánja valamilyen okból magát, hogy megnézzen valamit. Én is elhatároztam magam, hogy ezt megnézem. Hát… Abszolút sablon-story. Egy pillanatig sem volt az az érzes, hogy „Vajon most mi fog történni?” Szupersztár a farmról, kettős élet, hazugságban él és így megsérti azokat akiket szeret és Happy End.

Ha csillagra számolnám, akkor veszít egy csillagot a történet miatt, eggyet a szöveg miatt (néha szörrrrnyűűű) és eggyet a színészi játék is elveszít. Így maradna neki kettő egy a rendezésért, amely valahogy mindig jól sikerül. Persze aki szereti ezt a stílust. Úgy ki van találva, hogy engem mindig megérint. És eggyet kap a zene, én azt is szeretem, főleg a Hoedown Throwdown című számot, és a fődalt:

Rating: Ez valahol (nagyon) elcsúszott.

6 responses to “Hannah Montana: The Movie

  1. Én nem láttam a filmet, valószínűleg nem is fogom, tulajdonképpen eddig azt se tudtam miről szól. De hogy én ezen a nyáron mennyi hannahmontanas dolgot láttam… Egyszerűen MINDENT lehet kapni hannahmontanasítva…

Vélemény, hozzászólás?

