Draykonis

Dray R. Higgins

egy nagyon különleges DevArtos rajzos, akit követek. Először a Harry Potteres rajzaival fogott meg, aztán lassacskán rájöttem, hogy a rajzolási technikája annyira tetszik, hogy bármit rajzolhat elvarázsol. Nagyon szeretem, ahogy a színekkel bánik és ahogy odafigyel a részletekre. Nem semmi az ötletesség sem, amely a képei mögött megbújik. Volt egy régi galériája, amelyet elhagyott, én onnan válogattam képeket ide. De van egy új profilja is, ahová az új munkáit rakja. Mindekettőt ajánlom végignézni, megéri! Majdnem elfelejtettem, van egy szemetes galériája is, ide teszi a régi munkáit, amelyeket már nem szeret, pedig…


Vélemény, hozzászólás?

