Sorozat zuhatag

A blog szempontjából nagyon elhanyagoltam a Sorozatok kategóriát. Az az igazság, hogy mostanában nem is nagyon követtem semmit, viszont elég sok volt, amelyet már végignéztem és megszerettem volna osztani. Nem igérek semmit a régiekkel kapcsolatban, de az újak nagyon felütötték a fejüket. Nem is csoda, hiszen ősz van, az új szezon.

Új sorozatok, amelyeket követni fogok, vagy lehet, hogy követni fogok:

Trinity – Legjobb egyetem, egy tonna titok és szex. Elsőre egy kicsit Potter szaga volt, de hamar elszállt.

Logo

Főoldal és Wiki

Premier: Szeptember 20.

Részek száma: 8

Heroes – Season 4 – Igaz, hogy az utolsó évadban nagyot csalódtam, de még mindig reménykedem.

Logo

Főoldal és Wiki

Premier: Szeptember 21.

Részek száma: 18 – 20

Merlin – Season 2 – Az első évad vegyes érzésekkel ért véget. Varázslatos, de néha annyira béna a forgatókönyv, hogy jön hogy sírjak. Szurkolok!

Logo

Főoldal és Wiki

Premier: Szeptember 19.

Részek száma: 13

Star Wars: The Clone Wars – Season 2 – Első évad mondhatni majdnem tökéletes volt. Garantált siker lesz az új évad.

TheCloneWars_logo

Főoldal és Wiki

Premier: Október 2

Részek száma: 22

Demons – Hmmm, Van Helsing, fiatal főszereplők és csak 6 rész. Kivégezzük!

demons

Főoldal és Wiki

Premier: Január 3

Részek száma: 6

Régi sorozatok, amelyeket lehet, hogy beblogolok:

Skins – Láttam az eddigi három évadját, amelyből az első kettő meg is érdemli a figyelmet.

Long way down – Ewan McGregor barátjával lemotorozik Skóciából Cape Townba.

Charmed – Az örök kedvenc.

Vélemény, hozzászólás?

