Oruba

Oruba, vagyis az MS ikrek

A két bolgár lány nem csak rajzol de rajzaival egy történetet is ír. Galériájukban különböző technikájú, más-más tematikájú munkák mellett található egy világ, amelyet ők alkottak meg. Kitaláltak egy jó pár szereplőt és rajzaikkal megírták a történeteiket. Érdekfeszítő szereplőikét és különleges rajzstílusukat ajánlom mindenkinek. Egy adottság rajzolni, de úgy rajzolni mintha közben írnál egy regényt az talán egy nagyobb adottság!

És az utolsó kép egy ajándék, amelyet az én kérésemre készítettek. Nagyon megszerettem ezt a zsúfolt-rajz-technikájukat és lefordítottam nekük az egyik kedvenc magyar versem, hogy megrajzolják így. Csodálatos lett az eredmény és kíváncsi vagyok, hogy tetszik-e, valamint hogy ki tudjátok-e találni melyik híres magyar versről is van szó… Akinek már egyszer meséltem, az ne árulja el. Lehet tippelni😀

5 responses to “Oruba

  1. ja jo : D rakerestem es igy megvan de amugy ra nem jottem volna
    de a kolto az pont az akire tippeltem (hires magyar versrol o jutott eszembe)

  2. Nahát. Ezer éve nem olvastam/hallottam ezt a verset, erre fel pedig tegnap voltam könyvbemutatón, és nem pont ezzel kezdték?🙂 A rajzok pedig csodaszépek.

Vélemény, hozzászólás?

