Julie & Julia

Biography | Comedy | Drama | Romance

Rendezte: Nora Ephron

Írta: Nora Ephron és Julie Powell

Zene:   Alexandre Desplat

Bemutató: 2009 Július 30

Hossza: 123 perc

Pár színész:

Meryl Streep   …         Julia Child

Amy Adams   …         Julie Powell

Stanley Tucci  …         Paul Child

Chris Messina …         Eric Powell

Linda Emond …         Simone Beck

Trailer:

Summa: Julie Powell unalmas életét egy blog írásával szeretné színesebbé tenni. A blog célja, hogy egy év alatt végig-főzze Julia Child híres szakács könyvét és erről beszámoljon a blogján. Közben végig követjük párhuzamos történetként Julia Child könyvének a születését egy jó pár évvel azelőtt.

Duma: Egy kedves kis film. Nem volt rám különösebben nagy hatással, és így két nap után visszagondolva már nagyon nem is maradt meg semmi. Lehetett volna benne több történet és sokkal jobban összefűzve. Meryl alakítása itt is csodálatos. Mikor az az óriási nő elneveti magát…

Academy Awards: Meryl volt jelölve legjobb női főszerepért.

P.S.: Bon apetit!

Rating: Hmm… Egyszer elmegy…

One response to “Julie & Julia

  1. Itt “olvastam” erről a filmről először (idézőjelben, mert igazából csak a címet olvastam el és letöltöttem. nem akartam tudni miről szól, amíg meg nem nézem).

    Hűűű. EZ film. Rég élveztem egy filmet ennyire🙂. Hiányoltam, hogy végül nem tisztázódott a Julia-Julie viszony, de ettől eltekintve tökéletes volt. Francia nyelv (<3), Julia stílusa, minden. Woá!🙂

Vélemény, hozzászólás?

