~ 82th Academy Awards – Oscar gála

Összesítettem (négy kategória kivételével) az összes filmet, amelyet jelöltek a 2009es év filmjei közül. A lista nem is lett annyira hosszú… Igyekszem ezeket mind megnézni, de én is csak emberből vagyok.

Avatar – 9 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, rendezés, fényképezés, vágás, látványterv, filmzene, hang, hangvágás, vizuális effektusok.}

The Hurt Locker – 9 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, férfi főszerep, rendezés, forgatókönyv, fényképezés, vágás, filmzene, hang, hangvágás.}

Inglourious Basterds – 8 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, férfi mellékszerep, rendezés, forgatókönyv, fényképezés, vágás, hang, hangvágás.}

Precious: Based on the Novel “Push” by Sapphire – 6 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, női főszerep, női mellékszerep, rendezés, forgatókönyv, vágás.}

Up in the Air – 6 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, férfi főszerep, 2 női mellékszerep, rendezés, forgatókönyv.}

Up – 5 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, forgatókönyv, filmzene, hangvágás, animáció.}

District 9 – 4 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, forgatókönyv, vágás, vizuális effektusok.}

Nine – 4 jelölés – LÁTTAM

{női mellékszerep, látványterv, jelmez, dal}

Star Trek – 4 jelölés – LÁTTAM

{smink, hang, hangvágás, vizuális effektusok.}

An Education – 3 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, női főszerep, forgatókönyv.}

Crazy Heart – 3 jelölés

{férfi főszerep, női mellékszerep, dal.}

The Princess and the Frog – 3 jelölés – LÁTTAM

{animáció, 2 dal.}

The Young Victoria – 3 jelölés

{látványterv, jelmez, smink.}

A Serious Man – 2 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, forgatókönyv.}

The Blind Side – 2 jelölés – LÁTTAM

{ÉV FILMJE, női főszerep.}

Fantastic Mr. Fox – 2 jelölés

{filmzene, animáció.}

Invictus 2 jelölés

{férfi főszerep, férfi mellékszerep.}

The Imaginarium of Dr. Parnassus – 2 jelölés – LÁTTAM

{látványterv, jelmez.}

The Last Station 2 jelölés

{női főszerep, férfi mellékszerep.}

The Messenger – 2 jelölés

{férfi mellékszerep, forgatókönyv.}

Sherlock Holmes – 2 jelölés – LÁTTAM

{látványterv, filmzene.}

The White Ribbon – 2 jelölés

{fényképezés, külföldi film.}

A Single Man – 1 jelölés

{férfi főszerep}

Julie & Julia – 1 jelölés – LÁTTAM

{női főszerep}

The Lovely Bones – 1 jelölés – LÁTTAM

{férfi mellékszerep}

In the Loop – 1 jelölés

{forgatókönyv}

Das weisse Band – Eine deutsche Kindergeschichte – 1 jelölés

{fényképezés}

Harry Potter and the Half-Blood Prince – 1 jelölés – LÁTTAM

{fényképezés}

Bright Star – 1 jelölés

{jelmez}

Coco avant Chanel – 1 jelölés – LÁTTAM

{jelmez}

Il divo – 1 jelölés

{smink}

Faubourg 36 – 1 jelölés

{dal}

Transformers: Revenge of the Fallen – 1 jelölés

{hang}

Coraline – 1 jelölés – LÁTTAM

{animáció}

The Secret of Kells – 1 jelölés – LÁTTAM

{animáció}

Vélemény, hozzászólás?

