August Rush

Drama | Music | Romance

Rendező: Kirsten Sheridan

Író: Nick Castle és James V. Hart

Zene: Mark Mancina

Bemutató: 2007 Október 6

Hossza: 114 perc

Színészek:

Freddie Highmore Evan Taylor – ‘August Rush’

Keri Russell Lyla Novacek

Jonathan Rhys Meyers Louis Connelly

Terrence Howard Richard Jeffries

Robin Williams Maxwell ‘Wizard’ Wallace

Trailer:

Summa: Egy kisfiú, aki születése óta árvaházban él, abban hisz, hogy a zene hangjaival megtudja találni a szüleit.

Duma: Kissé összevissza leszek, mert nagyon rég láttam…

Egy reggel kaptam egy smst: “August Rush, nézd meg feltétlenül”. Aznap le is töltöttem és este meg is néztem. A film pont olyan csodálatos volt mint, amilyenre számítottam. Az egész film olyan volt mint egy dal az életről, a gyerekekről és felnőttekről, a világ zenéjéről.

A történet egyszerű és mégis különleges. Nincs benne semmi bombasztikus (na jó talán az a tény, hogy Evan egy zenei zseni) és mégis a legvégéig izgalmas. Szépen meg van csinálva az szülők szála is meg az Evané is. Örvendtem, hogy végre láthattam Robin Williams-e negatív szerepben és azt kell mondjam, hogy annak ellenére hogy elég jól csinálta, maradjon csak a jó szerepeknél. Freddie-t egyre jobban kezdem megszeretni. Még van egy film a gépemen, amiben játszik (Spiderwick Chronicles), remélhetőleg az is hozzá fog tenni a nagyszerű alakításaihoz.

A film nagyon szépen megragadja a világ és a mindennapjain egyszerű és unalmas hangjait és olyan szimfóniává komponálja össze, hogy a szájam tátva maradt. A legcsodálatosabb a végén Evannek a rapszódiája:

Oscar díj: Jelölve volt a következő dal:

Rating: Na, ezt nevezem!

2 responses to “August Rush

Vélemény, hozzászólás?

