(500) days of Summer

Comedy | Drama | Romance

Rendező: Marc Webb

Író: Scott Neustadter és Michael H. Weber

Zene: Mychael Danna és Rob Simonsen

Bemutató: 2009 Január 17

Hossza: 95 perc

Színészek:

Joseph Gordon-Levitt … Tom Hansen
Zooey Deschanel … Summer Finn
Geoffrey Arend … McKenzie
Chloe Moretz … Rachel Hansen
Trailer:

Summa: Egy legény, aki abban hisz, hogy amíg nem találja meg az igazit addig nem találja meg a boldogságot. És pont egy olyan lányt választ magának, aki ebben egyáltalán nem hisz.

Duma: Eldöntöttem, hogy keresek egy jó kis love-storyt, hisz olyan rég nem láttam semmi igazán romantikusat. Ki is néztem magamnak ezt a filmet és akkor kb. a film harmadik percében azt tudatják velem, hogy „This is not a love story”. Ok🙂 Tényleg nem volt az, de hogy több volt-e vagy kevesebb azt nem tudom eldönteni…

Élveztem a taglalást amely már a címből fakadt, hogy napokra osztotta a storyt és mindig visszatértünk a kis rajzunkhoz, ahol átpörögtek a számok és az ötszáz nap egyikéhez vezettek. Az egész időbeli ugrálás szerintem nagyon jól működött és szépen párhuzamban hozható Tom zavarodottságával és Summer ködös személyiségével. A story maga nem nagy cucc, de a helyzetek szépen meg vannak csinálva és főleg Tom szenvedése.

A címből fakadó ötlet megmosolyogtatott. Arra vártam, hogy itt egy ötszáz napos nyárról lesz szó, aztán megtudtam, hogy ez valójában egy lány. Viszont a végén nagyon meglepett a pofon egyszerű és mégis briliáns ötlet, hogy hogy is hívják az új lányt.

P.S.: Isten éltesse Joseph Gordon-Levitt-et, aki ma töltötte be a 29-et.

Rating: Jó.

5 responses to “(500) days of Summer

  1. Egy ideje mindenhonnan ez a film köszön vissza. Valami jóra számítottam. Hát nem. Nagyon semmitmondó film. Ha legalább még kacagni lehetett volna itt-ott…

  2. Könnyed kis film, de szerintem, ha az ember elengedi magát élvezheti és meg is hatja..kell ilyen film is..🙂 én szerettem megnézni

Vélemény, hozzászólás?

