S.O.S. szerelem!

Comedy | Romance

Rendező: Sas Tamás

Író: Fernandes Agnes és Szurmai János

Bemutató: 2007 Február 14

Hossza: 96 perc

Színészek:

Csányi Sándor Péter

Ullmann Mónika Veronika

Fenyö Iván … Tomi

Kovács Patricia  … Betti

Varga Boglárka Bogi

Trailer:

Summa: Egy megcsalásokat palástoló cég igazgatója azon kapja magát, hogy szerelmes lesz az egyik fontos ügyfelének a kiszemeltjébe.

Duma:  Nem sok magyar filmet láttam, amit bánok is, de így hozta a sors. A minap a tévében kaptam el ennek a filmnek a kezdetét és megragadva az alkalmat végig is néztem. Amint megláttam Csányi Sándor arcát tudtam, hogy ez jó lesz. És azt kell mondjam, hogy nagyon örvendtem a film magas minőség béli és színészi játékbeli szintjének.

A történetről helyből beugrott a The Alibi, amely egy évvel korábban jelent meg. Ha az alap ötlet kölcsönkért is, úgy gondolom, hogy szépen megcsavarták a történetet és főleg a legvégén levő fordulat egyedivé teszi a filmet. Néha annyira béna volt Tomi, hogy valósággal fájt. Viszont Ullmann Mónika elragadó volt az első pillanattól az utolsóig. A zárás kés élen táncolt, akkor féltem a legjobban hogy szirupos lesz, mikor elkezdtek párhuzamosan három finálét csinálni. Szerencsére a negyedik pár megmentette a helyzetet. Igen, itt Szacsvay Lászlóra és Hernádi Juditra gondolok.

P.S.:

Rating: Jó.

Vélemény, hozzászólás?

