~ Bocsánat

Van olyan, hogy annyira zsúfoltakká válnak a napjaim, hogy alig van időm megnézni egy-egy filmet. Arra egyáltalán nem jut időm, hogy ezeket a filmeket meg is osszam veletek. Ilyenkor felgyűl egy csomó film, amelyet már olyan rég láttam, hogy nem is emlékszem már rájuk jó formán, és ilyenkor elég nehéz ezekről okos dolgokat írni. Ekkor születnek az ilyen kurta és ügyefogyott bejegyzések. Ilyenkor főleg az értékelést kell nézni, nem a szavakat a bejegyzésben.

Egy másik dolog, ami sajnos bekövetkezett az egy két Trójai Ló, amelytől három hétig még nem lesz lehetőségem megszabadulni, úgyhogy jelenleg attól is rettegek, hogy adott pillanaton örökre leáll a gépecském…

Elnézést kérek a nemrég feltöltött és az elkövetkezendő rövid bejegyzésekért és a három hetes technikai vakációért, amelyre akaratom ellenére kell menjek. Jó olvasást és ha nálam már mindent elolvastatok, akkor menjetek ide.

Engesztelés és búcsú képpen itt egy gyönyörű dal:

Stacey Kent – You Are There

8 responses to “~ Bocsánat

  1. 😀 kedves tőled…és gyönyörű ez a szám😉 amúgy együtérzek veled,mivel az én gépem most jött vissza kb. 1 hónapos lezser vakációjáról…Na de visszahozta a tavasz …:D
    Minden jót kivánok és további kitartást,mind a Trójai Lovakkal,mind a Szélmalmokkal…mert semmi sem lehetetlen!

  2. Nem tudtam hova fuzzem ezt a kommentet, ugyhogy ugy dontottem ide irom, hogy mennyire tetszik az uj dizajn:). Es az ilyesmiert nem kell bocsanatot kerni… akarkivel megtortenhet. Orvendek hogy folytatod a blogot es hogy vannak uj bejegyzeseid. Tovabbi jo munkat es jo szorakozast a bloggal.

    • Nagyon szépen köszönöm a visszajelzést :D:D
      Azon gondolkodtam, hogy tegyek-e fel bejegyzést az új design-al kapcsolatban, hogy lássuk kinek tetszik, s kinek nem. Aztán úgy döntöttem, hogy aki akarja az eljutattja hozzám a véleményét, ahogyan te is tetted. Nagyon örvendek, hogy tetszik… én már nagyon meguntam a régit. És hát igen: Újra beindult a munka🙂

      • WOW!aztaa mindenit…kellemes meglepetés😀 ez az újitás ráfért a blogocskádra…sokkal frisebb,és erőteljesebb, mintha tunningoltad volna :)) lehet képzelődöm,de mindenestre tetszik! Az apróbb részletek is nagyon jók,pl. engem provokál ez,h “Filmek,melyeket ajánlok vagy sem…” és a return top is találó :)Valamint(lehet csak nekem tűnik)az,h a Sanciéval rokon-lélek-blog😉

      • Örvendek, hogy tetszik :)) Örvendek, hogy mindig ilyen hűségesen követsz. Eleinte valami extravagánsabb új kinézetet akartam, de aztán ez elégnek tűnt. És hát igen, a blogjaink rokon lelkek, mostmár csak az a kérdés hogy mi azok vagyunk-e?

Vélemény, hozzászólás?

