Zerkalo – A tükör

Biography | Drama | History | War

Rendező: Andrei Tarkovsky

Író: Andrei Tarkovsky és Aleksandr Misharin

Zene: Eduard Artemyev

Bemutató: 1975 Április

Hossza: 106 perc

Színészek:

Margarita Terekhova Natalya / Maroussia – the Mother

Oleg Yankovskiy The Father

Filipp Yankovsky Aleksei – 5-years-old

Ignat Daniltsev Ignat / Aleksei – 12-year-old

Részlet:

Summa: Egy negyvenéves férfi a halálán van és visszaemlékezik az életére.

Duma: A tartalmat az IMDBről fordítottam, mert miután megnéztem a filmet , fogalmam sem volt, hogy mit is láttam valójában. Az egész olyan volt, mint egy nagy álom. Viszont azt meg kell hagyni, hogy egy gyönyörú álom. A jelenetek úgy követik egymást mint egy versben a metafórák. Minden kép, amelyet látunk annyira csodásak, mintha egy-egy festmény lenne. A kedvenceim az esőben lobogó lángok voltak és a beaázott-tető-hullás. A történet vezetése nagyon szabad és egy idő után, miután megszokja a gondolkodásod, egészen magával ragadó.

PS: Az értékelés csak formalitás, hogy be tudjam sorolni egy kategóriában. Valójában az értékét én nem tudom megítélni.

Rating: Na, ezt nevezem!

3 responses to “Zerkalo – A tükör

  1. Épp mostanában gondoltam, hogy szedjek egy-két Tarkovsky filmet, csak az a baj, hogy mire fáradtan a filmnézéshez érek, nem biztos, hogy ő a megfelelő választás… de azért most már csakazértis ,p… amúgy ha Tarkovsky tetszett, akkor ajánlom Tarr Bélát neked ,p

  2. -Húú.. a négyzeten🙂
    1.itt úúúgy megváltozott minden, hogy alig találtam meg hogyan kell hozzászólást írni :O
    2.bár még nem láttam ezt a filmet Tarkovskytól, de megörültem a bejegyzésnek és főleg annak, hogy végre (!) el kezdtek érdekelni a művészfilmek is (!)

Vélemény, hozzászólás?

