Arizona Dream (1993)

Comedy | Drama | Fantasy | Romance

Rendező: Emir Kusturica

Színészek:

Johnny Depp  …         Axel Blackmar

Jerry Lewis     …         Leo Sweetie

Faye Dunaway           …         Elaine Stalker

Lili Taylor       …         Grace Stalker

Vincent Gallo …         Paul Leger

Trailer:

Summa: Axel Blackmar hazamegy nagybátyjához és találkozik egy nála idősebb nővel akibe szerelmes lesz. És innen kezdődik a kavarodás.

Duma: Méghozzá akkora kavarodás, hogy én a végére sem tudtam mindent kibontani. Nem igazán értettem meg a filmet, ezért is kapta azt az értékelést amit kapott. Nagyon őrült az egész film. A szerepek szépen ki vannak találva és egytől-egyig olyan dolgokat csinálnak, amihez az ember nincs szokva. Kusturica világa szokatlan, más felfogású, néhol érthetetlen az én kicsiny kis agyam számára. A színészi játék dicséretre méltó, főleg a két női szereplő és Johnny Depp alakítását tekintve. Goran Bregovic zenéje csodálatos és változatos hangjai pont találnak a filmhez. Ami jól esett, az a szereplők kiszámíthatatlan viselkedése volt, mindig megleptek őrült gondolkodásukkal, szokatlan döntéseikkel.

PS: Úgy fejeztem be a filmet, hogy a fejemben nem gondolatok, hanem halak úszkáltak.

PS2:

Rating: Ez valahol elcsúszott…

3 responses to “Arizona Dream (1993)

  1. Zsoly, nem hiszem, hogy ezt a nagyszeru filmet egy kategoriaba soroltad pl a Hannah Montanaval🙂 Szerintem is adhatsz neki meg egy eselyt😉

Vélemény, hozzászólás?

