Seven Pounds (2008)

Drama

Rendező: Gabriele Muccino

Színészek:

Will Smith      …         Ben Thomas

Rosario Dawson         …         Emily Posa

Woody Harrelson       …         Ezra Turner

Michael Ealy   …         Ben’s Brother

Barry Pepper   …         Dan Morris

Elpidia Carrillo           …         Connie Tepos

Robinne Lee   …         Sarah Jenson

Trailer:

Summa: Ben Thomas egy adószedő, aki megpróbál segíteni embereken. De hogy miért pont ezeken az embereken és pontosan hogyan is akar segíteni az csak a film végén derül ki.

Duma: Nagyon nehéz a filmről írni, mert minden egyes dolog titok és a film folyamán derül ki, erre épül az egész cselekmény. Ettől a titoktól, amelyet végigvisz egy nagyon érdekes hangulatot hoz létre. Elején egyenesen nyomasztó volt, nem tudtam, hogy mi történik, rosszul éreztem magam és nem tudtam, hogy miért. Azt sem tudtam eldönteni az elején, hogy Will Smith jó vagy gonosz. Aztán fokozatosan kellemessé válik a film, csak azért, hogy aztán megint fordíthasson a dolgon. Nagyon örvendtem, hogy úgy végződik, ahogy és nem a tipikus rózsaszín hollywood-i happy end.

Will Smith-et soha ilyen jól játszani nem láttam. A mélység, amelyet megteremt szokatlanul briliáns a tipikus felületes komédiáihoz képest. Rosario Dawson sem játszik rosszul egyáltalán, mondjuk őt imádom a Rent után. És hát nagyon szép dolog amiről szól, de ez csak az utolsó 5 percben derül ki😀

Rating: Jó.

Vélemény, hozzászólás?

