I Am Number Four (2011)

Action | Sci-Fi | Thriller

Rendező: D.J. Caruso

Színészek:

Alex Pettyfer  …         John

Timothy Olyphant      …         Henri

Teresa Palmer …         Number 6

Dianna Agron …         Sarah

Callan McAuliffe       …         Sam

Kevin Durand …         Mogadorian Commander

Trailer: 

Summa: John folyton új helyekre kell utazzon, mert folyamatosan rejtőzködik egy földönkívüli zsarnok nép vadászaitól, amelyek a bolygóját elpusztították és ő és még 9 társa a Földre menekültek. A mogadorianok megtudták, hogy itt rejtőznek és már hármat meg is öltek közülük.

Duma:

– Action, sci-fi és szerintem még van benne egy cseppnyi drama is🙂

– Izgalmasan indít és tartja a végéig.

– Történet szép fokozatosan van kibontva, mindig megtudunk valami újat, viszont az újdonságok hatása azért nem annyira elsöprő…

– Az történet eredetisége kérdéses de én hajlok az igen fele. Végül is nincs új a nap alatt.

– Színészi játék nem rossz. Én Dianat szerettem nagyon, akit a Glee-ben ismertem meg és nagyon ígéretesnek tűnik.

– Csomó szuper effekt és jól kidolgozott harci jelenetek, főleg amikor megjelenik a hatos számú és együtt harcolnak.

PS: Jó annak akit ez a stílus megfog, pl. engem igen!

Rating: Jó.

Vélemény, hozzászólás?

