The Illusionist (2010)

L’illusionniste

Animation | Comedy | Drama

Rendező: Sylvain Chomet

Színészek:

Jean-Claude Donda    …         The Illusionist / French Cinema Manager

Eilidh Rankin …         Alice

Trailer: 

Summa: Egy bűvész története, ahogy megpróbál megélni és felkarol egy kislányt.

Duma:

– Először mikor láttam nagyon megfogott a grafikája aztán csalódtam a filmben magában.

– Végig szöveg nélkül próbálja bemutatni a történetet, ami így nagyon egyszerűvé válik, vagy adott ponton érthetetlenné.

– Nagyon emberi de rossz a forgatókönyv szerkezete

– A zene amely végig kísér nagyon hangulatos.

– És hát egy nagyon szomorú vég egy gyengus film után nem valami meggyőző…

Díj: Jelölve van animáció kategóriában oscarra.

Rating: Ez valahol elcsúszott…

3 responses to “The Illusionist (2010)

  1. Nekem nagyon tetszett a rajzfilm. Es a vege sztem jol volt megoldva, meg az egesz tortenet. Lehet vmit nem ertettel meg, vagy nem olyan hangulatban voltal. Mindenesetre szep erzesekkel jottem ki a mozibol.

  2. Visszajelzés: L’illusionniste (Az illuzionista, 2010) | Sandorkavargat's Blog

Vélemény, hozzászólás?

