~ Elmaradás

Sziasztok!

El fogok utazni több mint egy hétre és szerettem volna bepótolni az előtt a tartozásaimat. Sajnos csak így rövidítve tudom:

Salt (2010)

Rendezte: Phillip Noyce

Főszerepben: Angelina Jolie

Duma: Izgalmas, habár aki benne van a fámában az előreláthatja a végét. Változatos és fenntartja a figyelmet. Angelina játéka végig váó.

Rating: Jó. 

Lost in Translation (2003)

Rendezte: Sofia Coppola

Főszerepben: Scarlett Johansson, Bill Murray

Duma: Ez egy nagyon erős hangulat film és én nagyon ellentétes állapotban voltam amikor megnéztem, úgyhogy teljesen rosszul sült el a dolog. Nem történik semmi, lassúnak és unalmasnak tűnt. A sok pozitív értékelést láttam viszont a neten, ugyhogy ne támaszkodjatok csak az én véleményemre…

Rating: Ez valahol elcsúszott… 

Little Children (2006)

Rendezte: Todd Field

Főszerepben: Kate Winslet, Patrick Wilson

Duma: Ezt egy kicsit furcs és befolyásoló körülmények között kellett megnézzem és ez erőssen meghatározta a véleményemet a filmről. Úgy láttam, hogy mások sokkal jobban értékelték a filmet, mint ahogy én azt elsőre gondoltam volna. Kate nem igazán győzött meg, láátam már ugyesebben is és a film úgy egészben sem valami, pedig volt jelölve még oscarra is három kategóriában…

Rating: Egyszer meg lehet nézni… 

 

… és végül a Tooth Fairy (2010), amely nem igazán lehetne itt, mert olyan szinten nem tetszett, hogy belefutattam és végül meg sem néztem. Ritkán hagyok abba egy filmet, de ebben aztán semmi nem fogott meg. Végül is adhatok neki egy “Menekülj!” kategóriát, de nem igazán lenne fer. Azt hiszem, hogy mostanában egy fekete-időszakon megyek keresztül és egy kicsit másképp látom a világot meg a filmeket…

Vigyázzatok magatokra és a viszont látásra!

Zsoly

3 responses to “~ Elmaradás

Vélemény, hozzászólás?

