~ Kétszer nézni meg egy filmet

Mi a véleményed arról, hogy „Kétszer nézni meg egy filmet”? Szoktál egyáltalán, milyen filmeket nézel meg újra és miért?

Zsoly

3 responses to “~ Kétszer nézni meg egy filmet

  1. régebben pl. szokásom volt százszor újranézni egy filmet… mostanában már csak akkor ha nagyon de nagyon bejön… igazából, ahogy most látom, csak évek múltával érdemes újranézni egy filmet, amikor a világszemlélete az embernek annyira megváltozik, hogy az a bizonyos film teljesen más élményt nyújthat. (na jó, itt komolyabb filmekről volt szó, nem egy amerikai pitéről :p)

  2. Ojojjjjj…de meg mennyire szeretem. Minden alkalommal ujjab erzesekkel, benyomasokkal maradok, mast-es mast figyelek meg egyes jeleneteknel..eszmeletlen erzes tud lenni..de persze a melyebb mondanivaloval biro filmekrol beszelek, melyek kepi es hangi vilagukban, es karakterjeikben egyarant erosek..es valoban jobb ha evek multaval nezel ujra egy ilyen filmet (nekem pl Fightclub volt egy ilyen..amikor eloszor lattam nem ertettem..hulyesegnek atrtottam..alig vartam vege legyen..most meg egyik kedvencem)..no de meg miket lattam tobbszor : La mome (la vie en rose), Pay it forward, Jeux d’enfants, Amelie, Home alone 1-2 (ez valahogy orok kedvenc marad azt hiszem)..es a disney, pixar rajzfilmek ..nem tudom megunni🙂..es meg sok olyan film van amit eddig meg egyszer lattam..de tervben van az ujranezesuk..pl: Green mile…stb..Es a vegen nem tudom kihagyni es ide irom le..de mi van veled draga Zsolym??? Megsugom jol esne egy levelecske az elektronikus postaladamba ;;)

  3. Annak ellenére, hogy nem szeretek sokszor megnézniegy filmet gyakran szoktam másokkal is újranézni filmeket, már csak azért is, mert szeretem nézni a reakciójukat vagy csak jó érzés felfrissített memóriával kitárgyalni egy filmet és rájönni, hogy mások egyes jeleneteket hogyan értelmeznek.
    Nekem jobb egyes filmeket egyszer megnézni, főleg ha nem tetszett minden, és/vagy valamilyen személyes emléket füzök hozzájuk.
    Azt hiszem a legrosszabb tapasztalatom egy film újranézésével a Phantom of the Opera-val volt. Amikor ezelött 4 évvel láttam teljesen elbűvölt, de amikor tavaly megint elővettem alig bírtam befelyezni.
    Ennek ellenére vannak olyan filmek amelyek, ha nem is tökéletesek egy olyan mély benyomást keltenek, vagy annyira információdúsak, hogy egy pár év múlva ha előveszem, épp annyira érdekesnek találom mint első alkalommal. Gyakran nézem újra a krimiket/thrillereket egy bizonyos pár év után: ha emlékszem, a befelyezésre figyelhetek azokra a részletekre amiket első alkalommal elhanyagoltam amiatt hogy találgattam, hogy mi fog történni, ha pedig nem, úgy érzem mintha egy új filmet néznák meg egy kis deja vu-val fűszerezve.

Vélemény, hozzászólás?

