Titanic (1997) in 3D

Drama | Romance

Rendező: James Cameron

Színészek: Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Billy Zane, Kathy Bates, Frances Fisher, Gloria Stuart, Bill Paxton, Bernard Hill, Victor Garber, Danny Nucci

Summa: Egy utazás, egy szerelem, egy tragédia, egy világszenzáció.

Oscar díj: látvány, fényképezés, jelmez, rendezés, hang vágás, vizuális effektek, vágás, filmzene, dal, hang és az év legjobb filmje.

Oscar jelölés: smink, női főszerep Kate Winslet, női mellékszerep Gloria Stuart.

Rating: !Muszáj-hogy-Megnézd!

Trailer: 

Duma:

A Titanic-ot tíz évvel ezelőtt láttam utoljára. Ahogyan mindenki más én is belecsúsztam a nagy őrületében és bennem is, ahogyan teltek az évek, lassan klisévé minősült át, megmaradtak a nagy emblematikus részek és elraktam magamnak egy polcra porosodni.

Most, hogy újra piacra dobták a filmet 3D-ben, az első reakcióm negatív volt, hogy megint pénzt akarnak kisajtolni az emberekből. Aztán meg jött egy érdekes édeskés-ironikus hangulat, hogy mégis menjek el megnézni. És jól döntöttem.

Igaz, hogy most sem sikerült úgy alkalmazni a 3D-t, hogy azt lehessen mondani, hogy ezért megérte 3Dben megnézni, de maga a film így egy kis tisztogatással és egy kis mélységgel újra felidézte azt az élményt,  amelyet oly régen átéltem. És mai szemmel, annyi más film után, azt kell mondjam, hogy a Titanic az egyik legszebb, legjobban kivitelezett, legszebb érzéseket, pillanatokat, történeteket, szimbólumokat tartalmazó film, amelyet valaha láttam.

Köszönöm!

Ehhez a diavetítéshez JavaScript szükséges.

Vélemény, hozzászólás?

