Változ(tat)ás

Kedves Ti!

Az elmúlt időszakban egy kicsit gyatra volt az aktivitásom, főleg azért, mert sorozatokat néztem.

Ezért arra gondoltam, hogy így nincs értelme folytatni ezt a blogot. Fölöslegesen építgetek itt egy film adatbázist, amit megkaphattok az imdb-n vagy a jinni-n. Valami olyasmit szerettem volna létrehozni, ahol ti is beleszóltok, ahol van valami interakció, kommunikáció. Az úgy érdekesebb, nem?

És támadt egy ötletem, létrehozni valami teljesen más formát, ami csak akkor működik, ha kiveszitek a részeteket belőle. Felkerestem a egyik legjobb filmes ismerősömet, Sancit, és úgy néz ki, hogy együtt fogjuk összehozni ezt a projektet, ahogy az időnk engedi.

Kíváncsiak vagytok? Just wait for it!

Vélemény, hozzászólás?

